کسب درآمد از طریق تلگرام
قیمت: 4,000 تومان
کسب درآمد از طریق تلگرام
جدید ترین روش کسب درآمد در ایران
به راحتی و در عرض چند دقیقه میتوانید کسب درآمد داشته باشید

با افزایش نفوذ شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌های فوری، عده‌ای به فکر افتاده‌اند که به کسب درآمد از این فضای مجازی بپردازند یا حتی کلاس‌های آموزشی برگزار کنند و درست مثل کلاس‌های حضوری شهریه دریافت کنند!


با گسترش استفاده از فضاهای مجازی و افزایش مخاطبان آن، کسب‌وکارهای اینترنتی یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی امروزه ما شده‌اند و با ورود شبکه‌های پیام‌رسان فوری به کشور، شکل جدیدی از این کسب‌وکارهای مجازی، ظهور و بروز پیدا کرده است. اغلب این شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات بوده یا کانال ارتباطی بین بازاریاب و مشتری هستند. در این بین عده ای هم هستند که به طور مستقیم از این فضا کسب درآمد می‌کنند.


خرید
جرارد |ویزیتور :: سایت تفریحی ویزیتور

سایت تفریحی ویزیتور

تفریحی|جوک|اس ام اس|عکس|داستان|خبری|آهنگ|شعر|ویزیتور

سایت تفریحی ویزیتور

تفریحی|جوک|اس ام اس|عکس|داستان|خبری|آهنگ|شعر|ویزیتور

سایت تفریحی ویزیتور

تفریح کنید ، داستان بخونید ، پیامک بخونید ، دانلود کنید ، بخندید و حالشو ببرید.

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

جرارد |ویزیتور

اشتراک در فیسنما

آمورش افزایش سریع اعضای کانال تلگرام + تبلیغ انبوه در تلگرام

قیمت: 12000 تومان

آموزش افزایش اعضای کانال تلگرام + تبلیغ انبوه در تلگرام بدون ریپورت و اسپم شدن

تلگرام یکی از نرم‌افزار های اجتماعی است که در بین ایرانی ها هم از جایگاه خاصی برخوردار می باشد که این می توانید برای شما درامد زا باشد!!!!
شما می توانید با ایجاد یک کانال درامد زایی کنید ، از طریق تبلیغ و فروش محصول به درامد بالایی برسید !
ولی این خود مستلزم بیشتر بودن اعضا کانالتان خواهید بود.
شاید تا حالا راه های زیادی رو امتحان کردید ولی نتیجه نگرفتید ، ولی با آموزش های این پکیج می توانید به راحتی اعضای کانال خود را به 1000 ، 2000 و بیشتر برسونید!!!
با خرید این بسته یکبار برای همیشه در های ثروت رو بروی خودتون باز کنید.
همچنین ما برای شما به عنوان هدیه تبلیغ انبوه تلگرام بدون ریپورت و اسپم + بانک شماره کل کشور + 1000شماره تلگرامی
این پکیج در سایت های دیگر به قیمت 30000 تومان فروخته می شود ولی شما می توانید این بسته را با قیمت استثنایی 12000 تومان از اینجا خریداری فرمایید.

خرید        سوال از فروشنده



استیون جورج جرارد متولد ۳۰ مه ۱۹۸۰ در منطقه ویتسون شهر مرسی‌ساید، انگلستان می باشد. استیون جورج جرارد معروف به استیوی جی فوتبالیستی انگلیسی است که در حال حاضر در باشگاه فوتبال لیورپول بازی می‌کند.جرارد را از بهترین هافبک‌های حال حاضر جهان می‌دانند. جرارد، پس از دیدیه دشان، جوان‌ترین کاپیتانی است که جام باشگاه‌های اروپا را بالای سر برده‌است (در قهرمانی لیورپول در جام ۲۰۰۵).

- باشگاه فوتبال لیورپول

استیون جرارد در حال حاضر محبوبترین بازیکن ورزشگاه آنفیلد ۵۰ هزار نفری است. جرارد بر خلاف بسیاری از اسطوره‌های تیم لیورپول همچون رابی فاولر، مایکل اوون و جیمی کاراگر، از زمان کودکی طرفدار لیورپول بود. تصادفاً یکی از اقوام کم‌سن و سال‌تر او به نام آنتونی جرارد فوتبالیستی حرفه‌ای است که کار را با اورتون (رقیب سنتی لیورپول) آغاز کرد و اکنون در لیگ دستهٔ دوم انگلستان برای والسال بازی می‌کند.

جرارد معمولاً به عنوان هافبک میانی بازی می‌کند گرچه در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ بیشتر به عنوان هافبک راست به میدان آمد. جرارد گاهی به عنوان دفاع راست نیز بازی کرده‌است که معروف‌ترین مثال آن وقت‌های اضافهٔ فینال جام باشگاه‌های اروپای ۲۰۰۵ است.

جرارد تمام عمر ورزشی خود را در لیورپول گذرانده‌ است. جرارد در ردهٔ زیرسن (۹ سالگی) از سال ۱۹۸۹ تا سال ۹۸ برای تیم‌های پایهٔ لیورپول بازی می‌کرد و از سال ۹۸ نیز برای تیم بزرگسالان لیورپول بازی می‌کند. جرارد در حال حاضر شمارهٔ ۸ این تیم را به تن دارد و کاپیتان آن است.

جرارد برای اولین بار در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۸ برای لیورپول به میدان آمد. جرارد در نیمهٔ دوم بازی مقابل بلک‌برن با وگارد هگم تعویض شد. اولین ۹۰ دقیقهٔ جرارد در جام یوفا و بازی مقابل سلتاویگو بود و با این‌که لیورپول در آن شب شکست خورد، جرارد ۱۸ ساله نام خود را مطرح کرد. جرارد در ۵ دسامبر ۱۹۹۹ در بازی مقابل شفیلد ونزدی اولین گل خود را بری لیورپول به ثمر رساند.

در سال ۲۰۰۱ جرارد به عنوان بازیکن جوان سال در انگلستان از سوی «انجمن بازیکنان حرفه‌ای» انتخاب شد. در همان فصل جرارد به همراه لیورپول به فینال سه جام راه یافت و در همهٔ آن‌ها بازی کرد. در فینال جام یوفا مقابل آلاوز گل دوم را به ثمر رساند.

در تابستان ۲۰۰۴ چلسی وارد مذاکره برای خرید جرارد شد اما نهایتاً جرارد ماندن در لیورپول را ترجیح داد. دلایل این ماندن متفاوت و قابل بحث هستند. بعضی می‌گویند جرارد می‌خواست پیش دوستان و خانواده‌اش بماند، بعضی می‌گویند مربی جدید لیورپولی‌ها، رافائل بنیتز، علت این انتخاب بود و بعضی می‌گویند طرفداران لیورپول جرارد را به مرگ تهدید کرده بودند.

جرارد در ۲۰ سپتامبر ۲۰۰۴ مقابل منچستر یونایتد مصدوم شد و این مصدومیت تا نوامبر آن سال جرارد را از بازی محروم کرد. در آخرین بازی مرحلهٔ گروهی جام باشگاه‌های اروپای همان سال جرارد از فاصلهٔ بیست و پنج یارد گلی حیاتی مقابل المپیاکوس یونان به ثمر رساند. لیورپول در آن بازی برای صعود نیاز به پیروزی با دو گل داشت و جرارد با به ثمر رساندن گل سوم صعود را تضمین کرد. خود جرارد آن گل را بهترین گلش برای لیورپول می‌داند.

از دیگر گل‌های معروف او گلی است که در فینال جام باشگاه‌ةای همان سال در ۲۵ می ۲۰۰۵ در استانبول مقابل آث میلان به ثمر رساند. در آن هنگام آث میلان ۳ بر ۰ از لیورپول جلو بود و گل جرارد که با ضربهٔ سر به ثمر رسید آغاز بازی طوفانی لیورپولی‌ها بود. چند دقیقه بعد ولادیمیر اسمیچر گل دوم لیورپول را زد. سپس گنارو گاتوزو در یکی از حملات جرارد در محوطهٔ جریمه روی جرارد خطا کرد، داور اعلام پنالتی کرد و ژابی آلونسو توپ را در دو ضرب به گل تبدیل کرد تا لیورپول ۳-۳ مساوی کند و نهایتاً جام را فتح کند. فینال آن جام را کلاً می‌توان اوج دورهٔ ورزشی جرارد دانست، خود جرارد در مورد آن بازی گفته‌است:«چگونه می‌توانم پس از شبی مثل این، (لیورپول را) ترک کنم؟» جرارد در آن مسابقات به عنوان باارزش‌ترین بازیکن فصل نیز انتخاب شد.

جرارد در فینال جام حذفی مقابل وستهام نیز به عنوان کاپیتان به میدان آمد و دو گل به ثمر رساند. گل دوم جرارد در وقت‌های تلف‌شدهٔ نیمهٔ دوم به ثمر رسید و باعث به تساوی رسیدن بازی شد. جرارد از ۳۵ یاردی دروازهٔ شاکا هیسلوپ را باز کرد. گل جرارد از طرف برنامهٔ مشهور «بازی روز» به عنوان گل فصل انتخاب شد و از بهترین گل‌های تاریخ جام حذفی انگلستان است. طبق محاسبات توپ جرارد در یک ثانیه ۳۵ یارد را طی کرد و این بدین معنی است که حدود ۶۸ مایل در ساعت سرعت داشته‌است. در ضمن با این گل جرارد به افتخار بزرگی نایل آمد. جرارد به عنوان یک هافبک در فینال چهار جام بزرگ گل زده بود. یعنی جام حذفی (۲۰۰۶ مقابل وستهام)، جام اتحادیه (۲۰۰۳ مقابل منچستر یونایتد)، جام یوفا (۲۰۰۱ مقابل آلاوز)، و جام باشگاه‌های اروپا (۲۰۰۵ مقابل آث میلان).

در ۸ ژولای ۲۰۰۵ پس از ماجراهایی جرارد نهایتاً پیشنهاد چلسی را کنار زد و به همراه جیمی کاراگر قراردادش را به مدت چهار سال تمدید کرد.

در پایان فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ او از طرف «انجمن بازیکنان حرفه‌ای» به عنوان بازیکن سال انگلستان انتخاب شد. از زمان جان بارنس در ۱۹۸۸ هیچ کس از لیورپول به چنین افتخاری نایل نیامده بود.

بعدها بنیتو فلورو، مدیر رئال مادرید، نیز برای خرید جرارد وارد مذاکره شد اما جرارد با رد هرگونه پیشنهاد اعلام کرد:«تا وقتی که کسی بگوید مرا نمی‌خواهد، این‌جا می‌مانم!»

- حضور در تیم ملی فوتبال انگلستان

جرارد در تیم ملی انگلستان شمارهٔ ۴ را به تن می‌کند . استیون از سال ۲۰۰۰ در این تیم بازی می‌کند و تا بحال در ۷۰ بازی ملی حاضر بوده و ۱۴ گل به ثمر رسانده‌است. در حال حاضر استیون کاپیتان دوم تیم ملی انگلستان است. در سپتامبر ۲۰۰۱ او در بازی انگلستان مقابل آلمان که به برتری ۵ بر ۱ انگلستان انجامید، یک گل به ثمر رساند و این اولین گل استیون برای تیم ملی انگلستان بود. با این که استیون جرارد یکی از ارکان‌های تیم ملی فوتبال انگلستان برای صعود به جام جهانی بود ولی خودش به علت مصدومیت جام جهانی ۲۰۰۲ را از دست داد.

جرارد در نزدیکی‌های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان مصدومیت کوتاهی داشت و گفته می‌شد که شاید اولین بازی انگلستان را از دست بدهد. اما استیون به بازی آمد و به همراه تیمش پاراگوئه را یک بر صفر شکست دادند. این اولین حضور استیون در جام جهانی بود که یک کارت زرد نیز برایش به ارمغان داشت. جرارد در بازی دوم انگلستان مقابل ترینیداد و توباگو نیز به میدان آمد. در آن بازی انگلستان با گل پیتر کراوچ یک بر صفر جلو افتاد و سپس در دقیقهٔ ۹۱ جرارد گل دوم را به ثمر رساند تا صعود انگلستان مسجل شود. جالب است که این گل نیز مقابل شاکا هیسلوپ به ثمر رسید، یعنی همان دروازه‌بانی که در فینال جام حذفی از ۳۵ یاردی از جرارد گل خورده بود.

جرارد در بازی سوم مقابل سوئد استراحت داده شد تا کارت دیگری دریافت نکند و از بازی بعدی محروم نشود اما به عنوان ذخیره به میدان آمد و دروازهٔ سوئد را باز کرد. جرارد در یک هشتم نهایی مقابل اکوادور نیز به میدان آمد و در پیروزی انگلستان نفش داشت. در یک چهارم نهایی انگلستان مقابل پرتغال ابتدا به تساوی صفر بر صفر رسید و کار به پنالتی کشیده شد. در پنالتی‌ها جرارد و دو هم تیمی اش پنالتی‌هاشان را گل نکردند تا انگلستان از جام حذف شود.

- زندگی شخصی

جرارد در وست‌دربی، لیورپول به دبیرستان کاتولیک کاردینال هینان می‌رفت.جرارد در حال حاضر با الکس کوران (Alex Curran) از مرسی‌ساید نامزد کرده‌است. جرارد از سال ۲۰۰۲ با الکساندر رابطه داشت و از ۲۰۰۴ با جرارد نامزد کرد. آن‌ها صاحب دو فرزند هستند و قرار است در تابستان ۲۰۰۷ ازدواج کنند. فرزندان استیون و الکس، لیلی-الا (زادهٔ ۲۳ فوریهٔ ۲۰۰۴) و لکسی (زادهٔ ۹ مه ۲۰۰۶) نام دارند.

- افتخارات

- لیورپول

قهرمانی جام یوفا، جام حذفی و جام اتحادیه در فصل ۲۰۰۰-۲۰۰۱
قهرمانی جام خیریه و سوپرکاپ اروپا و نایب قهرمانی لیگ برتر در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲
قهرمانی جام اتحادیه و نایب قهرمانی جام خیریه در فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳
قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و نایب قهرمانی جام اتحادیه در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵
قهرمانی جام حذفی و سوپرکاپ اروپا و نایب قهرمانی جام باشگاه‌های جهان در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶
قهرمانی جام خیریه ۲۰۰۶

- افتخارات شخصی

بازیکن جوان سال انگلستان در سال ۲۰۰۱ (از سوی انجمن بازیکنان حرفه‌ای)
با ارزش‌ ترین بازیکن فصل جام باشگاه‌های اروپا در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵
بازیکن سال انگلستان در سال 2007 و 2012
نفر سوم در مرام انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2005
بهترین گلزن لیورپول در فصل های: 2004-2005 ، 2005-2006 و 2008-2009
حضور در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا در سال های: 2005، 2006 و 2007
حضور در تیم منتخب جهان در سال های: 2007، 2008 و 2009
بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005
بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه های: مارس 2001، مارس 2003، دسامبر 2004، آوریل 2006 و مارس 2009
 



اشتراك اين پست در تلگرام




آمورش افزایش سریع اعضای کانال تلگرام + تبلیغ انبوه در تلگرام

قیمت: 12000 تومان

آموزش افزایش اعضای کانال تلگرام + تبلیغ انبوه در تلگرام بدون ریپورت و اسپم شدن

تلگرام یکی از نرم‌افزار های اجتماعی است که در بین ایرانی ها هم از جایگاه خاصی برخوردار می باشد که این می توانید برای شما درامد زا باشد!!!!
شما می توانید با ایجاد یک کانال درامد زایی کنید ، از طریق تبلیغ و فروش محصول به درامد بالایی برسید !
ولی این خود مستلزم بیشتر بودن اعضا کانالتان خواهید بود.
شاید تا حالا راه های زیادی رو امتحان کردید ولی نتیجه نگرفتید ، ولی با آموزش های این پکیج می توانید به راحتی اعضای کانال خود را به 1000 ، 2000 و بیشتر برسونید!!!
با خرید این بسته یکبار برای همیشه در های ثروت رو بروی خودتون باز کنید.
همچنین ما برای شما به عنوان هدیه تبلیغ انبوه تلگرام بدون ریپورت و اسپم + بانک شماره کل کشور + 1000شماره تلگرامی
این پکیج در سایت های دیگر به قیمت 30000 تومان فروخته می شود ولی شما می توانید این بسته را با قیمت استثنایی 12000 تومان از اینجا خریداری فرمایید.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی